I Newsec bliver du en del af en innovativ og entreprenant virksomhed, som konstant stræber efter at udvikle vores tilbud, vores medarbejdere og vores organisation. Vores medarbejdere har uvurderlige færdigheder, et stort engagement og møder sammen udfordringer for at opnå de bedste resultater. Newsec har et veldefineret værdigrundlag, hvor medarbejderen udgør hjertet af virksomheden.
Newsec er en virksomhed med mange fagområder og mange forskellige typer af job. Tilsammen er vi ca. 450 konsulenter og rådgivere med en stor mangfoldighed i vores jobprofiler, kompetencer og uddannelsesmæssige baggrund. Med vores mange forskellige kompetencer tilbyder vi alle aspekter inden for Property Asset Management og Advisory med løsninger, der er tilpasset den enkelte kundes behov.
Newsec – the Full Service Property House in Northern Europe - tilbyder ejendomsejere, investorer og lejere et komplet udvalg af tjenester inden for ejendomsforvaltning og rådgivning.
Se videoen om Newsec - the Full Service Property House in Northern Europe
Som praktikant i Newsec bliver du en del af en ejendomsbranche i rivende udvikling og får prøvet kræfter med alle discipliner inden for ejendomsadministration.
I Newsec Property Asset Management har vi brug for kompetente, engagerede og motiverede medarbejdere. Vi arbejder i et fordomsfrit miljø på tværs af forskellige fagligheder med det formål at skabe det bedst mulige resultat for vores kunder.
Vi tilbyder faglig og personlig udvikling i dagligdagen og afholder årlige medarbejdersamtaler, ligesom vi jævnligt gennemfører medarbejderundersøgelser til brug for den fortsatte udvikling af Newsec Property Asset Management.
For nye medarbejdere i Newsec Property Asset Management sikrer vi en god start med et overordnet introduktionsprogram til jobbet de første tre måneder samt en ”Newsec-dag”, der giver indblik i, hvilken forretning Newsec Property Asset Management er.
I Newsec Advisory er der højt til loftet, hvorfor vi ansætter, udvikler og belønner resultatskabende medarbejdere.
Vi har løbende fokus på medarbejdertrivslen, hvorfor vi ca. 1 gang i kvartalet gennemfører en eNPS® survey (employee Net Promoter Score). Resultatet udmønter sig i en fælles tilbagemelding på både hvad vi aktivt vil ændre, men også hvad vi ikke for nuværende vil fokusere på.
Ligeledes har vi kvartalsvise handlingsplan-samtaler, der har 2 primære formål:
Vi kommer hinanden ved – og derfor har vi adskillige sociale arrangementer fordelt henover året, og vores hyggelige fredagsbar. Vores kundefokus består af en integreret og uovertruffen mæglerfaglighed, solidt købmandskab og kompetent rådgivning. Herudover værner vi om vores integritet og agerer altid professionelt, ærligt og med rettidig omhu.