Fakturering

Fakturabehandling i Newsec foregår elektronisk, og vi modtager derfor ikke papirfakturaer.

Vi har central fakturahåndtering og fakturaer må derfor ikke sendes direkte til ejendommen eller den medarbejder, der har bestilt ydelsen.

 

FAKTURAKRAV

Som leverandør til Newsec og til de ejendomme, som du leverer ydelser til, er der en række krav, som du skal være opmærksom på at påføre fakturaen.

Hvis fakturaen ikke lever op til Newsecs krav, vil fakturaen blive returneret til dig som leverandør.

Det er vigtigt, at nedenstående altid er anført korrekt på alle fakturaer til Newsec:

  1. Newsecs ejendomsnummer (og evt. sagsnr.)
  2. Fakturaadresse
  3. Fakturaadresse og leveringsadresse
  4. Lovmæssige krav

 

Ejendomsnummer

Fakturaer og kreditnotaer, der sendes til Newsec skal indeholde et ejendomsnummer. Ejendomsnummeret guider din faktura hen til den rette person i Newsec, som skal godkende fakturaen før betaling kan finde sted. Er ejendomsnummeret forkert registreret på fakturaen, kan du risikere, at din faktura bliver afvist i vores fakturabehandling. Derfor er det vigtigt, at du som leverandør sikrer dig, at du har påført det rigtige ejendomsnummer på fakturaen.

Ejendomsnummer og navn får du oplyst af bestilleren. Altså den person, der har bestilt ydelsen.

Angivelse af ejendomsnummer er således din sikkerhed for, at fakturaen kan blive betalt til tiden.

 

Sagsnummer

Har du ved bestilling, modtaget et sagsnummer fra Newsec, er det vigtigt, at dette påføres fakturaen, gerne i fakturahovedet – eller ved fremsendelse på e-mail i emnefeltet.

 

Fakturaadresse – hvem skal fakturaen stiles til

Fakturaen skal indeholde både en fakturaadresse og en leveringsadresse.

 

Kontakt informationer

Er du leverandør til Newsec eller til ejendomme vi administrerer, er det vigtigt, at Newsec altid har dine aktuelle kontaktoplysninger.

E-mailadressen er særlig vigtig. Opstår der spørgsmål eller problemer med en faktura, du har sendt til os, henvender vi os til dig via din e-mail adresse.

Har du rettelser og ændringer til dine kontaktinformationer, kan de sendes til bogholderi@newsec.dk.

 

Faktura vedrørende ejendomme, som Newsec administrerer

Hvis fakturaen drejer sig om varer eller ydelser på en ejendom som Newsec administrerer, skal fakturaen altid stiles til:

Ejer af ejendommen + ejendomsnummer
c/o Newsec Property Asset Management Denmark A/S
Lyngby Hovedgade 4
2800 Kgs. Lyngby

 

Ejendomsnummer skal oplyses af bestilleren.

 

Faktura til Newsec A/S

Hvis fakturaen drejer sig om varer eller ydelser til Newsec skal fakturaen stiles til:

Newsec Property Asset Management Denmark A/S
Lyngby Hovedgade 4
2800 Kgs. Lyngby

 

Er der tale om ydelser til Næstvedkontoret eller Aarhuskontoret skal det fremgå som leveringsadresse.

Bestillers navn skal altid angives på fakturaen.

  • Sådan sender du en faktura til os Læs mere