Styr på data inden fremsendelse af din faktura

Inden du kan sende en faktura til Newsec er det vigtigt, at den er påført de korrekte informationer, der skal til for, at vi kan behandle den hurtig.

Kontakt informationer

Er du leverandør til Newsec eller til ejendomme vi administrerer, er det vigtigt, at Newsec altid har dine aktuelle kontaktoplysninger.
E-mailadressen er særlig vigtig. Opstår der spørgsmål eller problemer med en faktura, du har sendt til os, henvender vi os til dig via din e-mail adresse.
Har du rettelser og ændringer til dine kontaktinformationer, kan de sendes til bogholderi@newsec.dk.

Ejendomsnummer

Fakturaer og kreditnotaer, der sendes til Newsec skal indeholde et ejendomsnummer. Ejendomsnummeret guider din faktura hen til den rette person i Newsec, som skal godkende fakturaen før betaling kan finde sted. Er ejendomsnummeret forkert registreret på fakturaen, kan du risikere, at din faktura bliver afvist i vores fakturabehandling. Derfor er det vigtigt, at du som leverandør sikrer dig, at du har påført det rigtige ejendomsnummer på fakturaen.
Ejendomsnummer og navn får du oplyst af bestilleren. Altså den person, der har bestilt ydelsen.
Angivelse af ejendomsnummer er således din sikkerhed for, at fakturaen kan blive betalt til tiden.

Sagsnummer

Har du ved bestilling, modtaget et sagsnummer fra Newsec, er det vigtigt, at dette påføres fakturaen, gerne i fakturahovedet – eller ved fremsendelse på e-mail i emnefeltet.